دسته بندی ها

نخود-چی-تبریز (کیلویی)

وضعیت:
موجود
شرایط عمده:
برای سفارشات بیش از 5 گرم به مبلغ 90 تومان
برند:
قیمت برای سفارشات بالای 20کیلو 105000تومان می باشد. برای سفارش عمده با شماره 09145020565تماس بگیرید. آدرس :تبریز خ دارایی سوم_تخمه پزی و آجیل و خشکبار عباس زاده  ارسال به تمام نقاط کشور
قیمت روی کالا:
170,000 تومان
قیمت فروش:
120,000
تومان
تعداد:

50

قیمت برای سفارشات بالای 20کیلو 105000تومان می باشد.

برای سفارش عمده با شماره 09145020565تماس بگیرید.

آدرس :تبریز خ دارایی سوم_تخمه پزی و آجیل و خشکبار عباس زاده 

ارسال به تمام نقاط کشور

نخودچی تبریز

نخودچی نوعی آجیل می باشد که در آجیل مخلوط از آن در کنار سایر مواد دیگر استفاده می کنند. این نوع از آجیل از نخود تازه پدید می آید و طعم و مزه بسیار خوبی دارد. به گونه ای که طرفداران خاص خود را دارد. در صورتی که به دنبال خرید نخودچی از یک منبع معتبری هستید؛ می توانید هر مقداری که خواستید؛ در اینجا  سفارش دهید تا بتوانید آن ها را برای فروش در کالای سبد خود یا برای مصرف شخصی خود مورد استفاده قرار دهید.

نخودچی چیست؟

همان طور که می دانید، نخودچی یکی از محصولات موجود در آجیل مخلوط به شمار می آید که در کشورهای ایران، ترکیه و سوریه و… مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرد. این محصول را از نخود تازه به وجود می آورند. به این صورت که نخود را آب پز می کنند و پوست آن را جدا می کنند. در نهایت تمامی نخودها را در یک دیگ بسیار بزرگ قرار می دهند و آن را به همراه نمک، شکر و ادویه جات یا ترشی تفت می دهند تا در نهایت نخودچی را تولید نمایند تا بتوان از وجود آن ها در آجیل ها به خوبی استفاده نمود.

خواص و فواید نخودچی

وجود نخودچی در کنار سایر مواد موجود در آجیل مورد نیاز می باشد. چرا که ارزش غذایی آن بالاست و برای سلامتی انسان مفید می باشد. از جمله خواص آن می توان به وجود فیبر و انواع ویتامین اشاره کرد که نخودچی را به یک منبع بسیار مهم از املاح معدنی تبدیل کرده است که فواید بسیار زیادی برای سلامتی انسان ها دارد. این محصول سبب هضم غذا می شود و برای کسانی که به دنبال رژیم غذایی مناسب هستند نیز گزینه خوبی است. چرا که به مدیریت وزن آن ها کمک کرده و خطر مبتلا شدن به چاقی را از آن ها دور می سازد. ضمن اینکه پروتئین آن ها نیز بسیار بالاست و می تواند جایگزین مناسبی برای گوشت در رژیم های گیاهی باشد.

شماره تماس : 09363359375
آدرس ایمیل : info@mishokala.ir